Pri LAGERHOFU, s sloganom
»Za male in velike«,
ponujamo širok spekter kmetijske, gozdarske, gradbene in tudi del komunalne mehanizacije z odličnim razmerjem med kakovostjo in ceno. Med drugim smo zastopniki lastne blagovne znamke Hofman in več priznanih Slovenskih znamk s kmetijsko opremo, držimo pa tudi zastopstvo za južnokorejsko znamko mednarodno priznanih traktorjev LS.
Z mladostnim timskim duhom in inovativnimi poslovnimi koraki postajamo mednarodno poznani in priznani dobavitelj kakovostne cenovno dostopne kmetijske, gozdarske, gradbene in druge mehanizacije. Ciljni kupci naših strojev so predvsem kmetovalci manjših in srednjih velikih kmetij, katerim omogočamo lažji dostop do strojev, ki so za delo v novejših časih zelo pomembni.
Usmeritev podjetja je prodaja kakovostne in cenovno dostopne kmetijske, gozdarske, gradbene in druge mehanizacije, ki kupcu nudi celovito prednakupno pomoč in tudi ponakupno podporo.
Politika vodenja
Za doseganje naših strateških ciljev smo vzpostavili naslednje ključne smernice delovanja:
- sprejemanje izzivov in želja za prodajo in razvoj take cenovno dostopne kmetijske mehanizacije kot jo kupci potrebujejo,
- osredotočenost na zahteve in zadovoljstvo kupcev in potrebe trga,
- usmerjenost v iskanje najboljše rešitve za posameznega kupca z združevanjem vseh razpoložljivih resursov,
- partnerstvo s ključnimi dobavitelji in vključevanje vseh zainteresiranih strani v poslovno in strokovno rast,
- stalno učenje, spremljanje novih tehnologij in materialov za ponujanje najboljše rešitve kupcu,
- spremljanje dogajanja na tržišču iz vidika razširitve naše ponudbe - z razvojem podjetja želimo dodajati razširjen obseg servisa kupca,
- visoko produktivna in konkurenčna prodaja in razvoj lastne kmetijske mehanizacije z usmeritvijo na kakovost,
- odličnost v poprodajnih storitvah,
- delovanje po principih ISO 9001:2015: voditeljstvo, odločanje na podlagi dejstev, projektni pristop in nenehno izboljševanje,
- preventivna naravnanost pri ravnanju z okoljem,
- zavzemanje za spremljanje in izpolnjevanje veljavne zakonodaje,
- odklanjanje proizvodnje novih izdelkov, katerih ni možno 100% reciklirati,
- digitalizacija poslovnih in uporabniških procesov.
- delovanje po principih ISO 14001:2015: preprečevanje onesnaževanja okolja in nenehno izboljševanje sistema ravnanja z okoljem,
- sodelovanje z javnostjo,
- upoštevanje koncepta "R3" (Reduce, Reuse, Recycle),
- znotraj podjetja delujemo po dogovorjenem in napisanem etičnem kodeksu.